090912 | 01:08 | Inspiration och finhet

Hejsan!
Eftersom min egen kamera är på lagning (undrar om den överhuvudtaget kommer bli lagad eller om jag bara får en ny..) så kollar jag runt på andras finfina bilder. Jag har hittat en hel drös på olika bloggar samt DeviantArt.

Här är några smakprov:


På tal om inspiration. Bloggaren Moa har just nu en tävling där man kan vinna en hel drös av fina rostter som hon sytt. De är i alla möjliga färger, former och storlekar och är helt underbara.

Min favorit är nog den här:



Jag hoppas verkligen verkligen att jag vinner tävlingen. Men det är inte bara därför jag länkar till Moas blogg. Det är även för att bloggen i sig är väldigt fin och mysig och fylld med fina bilder, ni borde kolla in den även efter att tävlingen är avslutad med andra ord!

Just för tillfället så håller jag på att leta efter en provdocka att köpa. Hittade en riktigt fin men den kostade uppåt 2000 kronor vilket jag tycker är lite magstarkt, men vi får väl se. Nu ska jag rita och fundera lite på ett syprojekt jag ska göra. Sov Gott!

Kommentarer
Postat av: therese

fina bilder :)



sv: åh så kul, vad tur du har som får en!

2009-09-13 @ 12:45:21
URL: http://massafinarosetter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0