not cut out for it.

hejsan.

just snyggt att jag först skriver ett inlägg om att jag ska börja blogga igen och sen åker iväg en vecka utan bloggmöjlighet. Nåväl, nu är jag hemma igen och kan slänga in lite inlägg.

Har köpt en ny tröja och jag försökte, hur länge som helst, att fotografera mig själv med den men det är så himla svårt. Höll på i över en timme, tog ca. 50 bilder. Och hur många klarade sig igenom hela sorteringsprocessen och slutredigeringen?

4 st

4/50 är inte särskilt bra. Jag är helt enkelt sämst framför kameran. Teknisk sett så såg många bra ut men själv portträttobjektet var sämre än medelmåttig. Fy. Men här komme iallafall den stackars lilla bilden som blev kvar till slut, och inte ens den är särskilt bra.



ny tröja från HM iallafall, väldigt mysig.

Nu ska jag titta på Entourage och kränga riesen. god natt.

Kommentarer
Postat av: tove

den här bilden va ju jättefin!

2010-08-14 @ 10:47:53
URL: http://fashionshootbooth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Otroligt bra bild micka!

2010-08-17 @ 11:42:56
URL: http://elinnystrom.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0