Panik!

Oj, det spritter i mina fingrar nu. Jag vill bara ut och fotografera en massa massa!
Det har väl att görsa med att jag blivit inspirerad (vi har snart haft en typ tre timmar lång photoshop lektion) och att jag och kameran har varit isär i typ tva dagar nu, isch.
Pappa är på jakt och tog med kameran dit ...

Och snart ska jag köpa ett nytt objektiv också hade jag tänkt, med lite hjälp av Andre så kan jag nog hitta ett bra till ett bra pris. En filmkamera hade inte varit fel.

Men nu är Mattias från moderskeppet uppe på tavlan igen, måste sluta!

Kommentarer
Postat av: Elias

Waaah! FOTORUNDA INBOKAD (så fort jag får MIN kamera då alltså)

2008-10-15 @ 23:27:04
URL: http://eliasliedholm.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0