Bra bra bra dag.

Idag var en väldigt bra dag. Vem kunde tro att lite sol kunde förändra så mycket?

Har bara haft idrott och datorkunskap. Mellan de lektionerna så stack jag och vännerna till donken och tjockade oss i solskenet och sen hade jag fet håltimme och den tillbringades såklart ute i parken. Fotograferandes och solandes.

Dock var det inte lika kul när jag kom hem. Har suttit i typ 3 timmar i sträck och redigerat bilderna jag ska ha till min film.
Tar en kort paus nu men sen ska jag börja att sätta ihop allting på tidslinjen osv.


Jag gör film samtidigt som jag skriver detta inlägg (det har därför tagit typ en halvtimme och jag har ännu inte publicerat det). Kan ändå säga att det rullar på bra, jag tycker att jag får till den känslan på filmen som jag är ute efter.

Slänger nog in något mer inlägg under kvällen, om jag hinner då.

puss!

(psst...här är ett smakprov på en av bilderna jag har med i filmen)
(klicka för stor)

Kommentarer
Postat av: tove

åh jag längtar efter att få se hela filmen!

förresten så blir det inte hemma hos mig imårn utan hos elly på lördag kväll om det funkar för dig? hör av dig!



4dagar kvar, PUSS

2009-04-02 @ 21:53:43
URL: http://manskensregn.webblogg.se/
Postat av: Linda

Vilken jävla käft jag fick XD haha

2009-04-02 @ 23:18:18
URL: http://lindafick.styleblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0