090820 | 18:39 | Fotobok




Just nu så har Fujifilm ett underbart erbjudande då man får en fotobok gratis ifall man bloggar om den. Då jag tänkte skriva om fotoböcker tidigare men aldrig riktigt kommit till skott så har jag nu en bra anledning att skriva!

Jag skulle vilja skapa en fotobok med fina bilder från olika bloggar, forum och såklart filmer som man kan inspireras av. Det är en helt annan känsla så fort man kan ta och hålla i bilderna och dessutom så löper man ingen risk att de försvinner ifall ens hårddisk eller liknande krashar.
Jag ska nog försöka göra en enkel, stilren fotobok där bilderna står i centrum. Jag ska nog även försöka få in lite fina texter och citat som hör till eller på något sett anknytts till bilden. Jag är glad att jag kan skapa den här inspirationsboken helt gratis eftersom jag inte tror att det är något jag hade gjort annars...

Gå in på http://www.fujidirekt.se/fotobok för att göra din egen fotobok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0