Julavslutning

091218 | 23:27

Idag hade jag julavslutning. Inte mycket att säga förutom att det var rätt trist.
Efteråt var det destu roligare. Jag och lite vänner hade bestämt att se bio på eftermiddagen och väntade därför i tre timmar på att den skulle börja. Vi bytte lite julklappar. Jag fick en film (Memento), ett grymt svart nagellack och en lego-sopgubbe.
Vi hann också med att kränga lite på McDonalds (Pommes & Glass med choklad pudding i mitt hjärta!) och köpa lite godis. Vi skulle se "En Julsaga" med Jim Carrey.
Den var, pfft, inte så awesome. (Kommer en recention)

När vi gick ut från salongen så var vi rätt besvikna. Och sedan, väldigt hastigt och lätt, så bestämde vi att vi skulle se "Avatar" som började 5 minuter senare. Sagt och gjort, vi köpte biljetter och stack in i slaongen där reklamen redan hade börjat. Avatar var, ja väldigt awesome, vet inte vad jag ska säga. Skriver en recention om den med, om jag kan finna ord...

I vilket fall så har det varit en jättehärlig eftermiddag, lite tråkigt att inte se sina vänner på två veckor men det ska bli skönt med lov iallafall. Jag ska se en massa film, julmysa och sy.









Kommentarer
Postat av: Lii

aawwh va gulliga bilder på alla ^^

Jag tycker också det är synd att vi inte kommer kanske ses på 2 veckor....men jag hade för mig att jullovet var i 3 veckor? :O

2009-12-19 @ 01:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0