Den 13 januari, en vanlig dag

hejsan, idag har jag inget roligt att blogga om.

Inga nya bilder eller recensioner och ingen Dagens Mikka. Det enda jag kan bidra med är ännu en insyn i mitt vardagliga liv.

Idag så hade vi ingen lärare på de två första lektionerna, men det gjorde inte så mycket. Tycker faktiskt att jag lär mig mer när jag jobbar själv och testar mig fram till lösningar. Vi jobbar med Flash animationer nu och jag hoppas verkligen att min blir bra för då har jag chans att få ett MVG i Mediapoduktion A (eller var det Multimedia A?)

Till lunch var det nån konstig bambuskott-kött grej, åt en bulle istället och drack faktiskt mjölk istället för läsk för en gångs skull.
På eftermiddagen hade vi Svenska, men eftersom jag redan redovisat mitt tal så fortsatte jag lite med min Flash och sen satt jag och kollade när Elias spelade Supermario. Efter denna lektionen så skulle jag och David stanna kvar, och vår lärare undrade om vi ville "representera skolan" under Öppet Hus på torsdag. Efter en stunds stvekan sa vi jag, det var ju ganska kul förra gången faktiskt...

Sen var det bara lång trist bussfärd hem, åka och handla mat och goda frukter och grönsaker med mamma och efter det så har jag mest kollat på Vänner.

Nu sitter jag här nyduschad och trött med håret i en knopp på huvudet i ett försök att få till lite lockar i mitt tråkiga med burriga hår. Borde verkligen sova nu, jag behöver minst 8 timmar varje natt. Vilket det tyvärr inte kommer vara inatt....

God Natt!


(bilden har ingen direkt mening med texten, men jag blir så sugen på vår och höst när jag ser den. Tänk bara när man slipper ha tjocka kängor på sig...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0