En spontan resa till Malmö sådär

Hej hej, idag var en typiskt dag för MP1A. Lärarlösa lektioner då vi får göra ungefär vad vi vill, hela dagen. Men jag, André, Linda och Linda bestämde oss för att ändå få något gjort så vi stack till Malmö för att filma lite till vårt arbete i "Estetisk Verksamhet" som handlar om hållbar utveckling.

Det var en mycket trevlig eftermiddag och vi filmade en hel del. Vi såg dessutom två kamera team till som var ute och filmade, en slump? Eller är det bara så att det är fler än jag som gillar det mjuka härliga ljuset som dimma för med sig..
Vi fikade även litegrann på donken och sen tillbaka till Lund.

Efter att jag gått av bussen här hemma så fotade jag lite av dimman. Det är en ganska underlig känsla faktiskt att man bara kan se typ 100 meter runt omkring sig....

Nåväl, här kommer lite bilder ifrån dagen.






(affischer för "Benjamin Buttons Otroliga Liv" fanns lite överallt, vilket verkar lovande efter som jag och lite klasskamrater ska gå och se den nästa fredag)

Kommentarer
Postat av: janni

vacker stad det dära :D

2009-01-14 @ 21:16:37
URL: http://jannif.blogg.se/
Postat av: linda

är det bio på fredag? Har ingen sagt till mig , jag vill ju följa med..

2009-01-18 @ 09:11:00
URL: http://whataboutlinda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har sett benjamin filmen, den är skiiiit bra!!! :P

2009-01-18 @ 23:38:26
Postat av: Gurkann

Jag har sett benjamin filmen, den är skiiiit bra!!! :P

2009-01-18 @ 23:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0