Ett sovande projekt

Okej, mitt dygn håller på att gå rent åt helskotta. Hela lovet så har jag gått och lagt mig  sent och vaknar till någonstans kring tolvtiden, varje dag. Men nu ska det bli ändring. Jag ska vara uppe länge idag men sätta klockan på nio eller något imorgonbitti.
På så sätt så kommer jag var trött på tidigt på kvällen imorgon och rytmen borde bli stabil igen.
Hoppas verkligen det funkar annars kommer jag verkligen vara trött första dagen i skolan (men det är möjligt att ingen skulle märka någon skillnad för jag får alltid kommentarer om att jag ser trött ut under förmiddags lektionerna...)

I vilket fall, de senaste timmarna har jag spenderat till att påbörja den nya designen. Om jag får det som jag vill så kommer det bli ganska så maffigt, men vi får se hur det blir. Jag och html koder funkar ju inte alltid så bra tillsammans...

Nåväl, bloggar mer imorgon. Kanske t.o.m slänger in en Dagens Mikka bara för skojs skull. Går ju nästan bara omkring med en stor t-shirt och morgonrock hela dagarna....

Kommentarer
Postat av: Amandaep

Gullig design, fotona är väldigt fina tycker jag :D<3

2009-01-03 @ 19:00:32
URL: http://toast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0