Hej Söndag!

Hej du, ville bara säga att det är kul att du läser detta. Jag kan lova att det inte kommer göra någon större skillnad ifall du läser denna blogg eller inte, eller jo, för mig gör det skillnad för jag blir glad att någon bryr sig men ifall du inte är särskilt intresserad av att läsa om mitt innehållsfattiga liv så är det bara att hoppa in på någon annan sida eller trycka "nästa inlägg" på din bloggkolls meny så snabbt som möjligt..

Nåväl, med det avklarat, hej igen du som vill göra mig glad och läsa detta!
Som vanligt så har jag inget direkt intressant att berätta. Jag har haft en lugn typisk Mikka helg med lite film (Illusionisten, Sleepy Hollow, Heartbreakers och Mansfield Park) en del tittande på 6:ans "Chuck"-maraton och såklart en massa godis och sovande. Jag har även lyckats ta mig tiden att fixa mina naglar, bada, läsa lite i tredje Twilight boken, animera lite av min flash-film och sett en dokumentär om asiatiska lejon.

Jag har precis knåpat ihop ett litet fint kollage och nu hade jag tänkt fundera lite på vad jag ska ha på mig imorgon och sen sova, vilket jag antagligen inte komme rlyckas med för jag har vänt dygnet men försöka går ju...

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0