Mikka Magnussons 2008

Hejsan, ja nu är det ett nytt år, 2009. Det känns inte särskilt annorlunda, mest lite tomt. Det hände så mycket under år 2008 att det känns lite märkligt att det är slut..

Några av de saker jag gjorde under år 2008 var:

* Fick en systemkamera
*Reste till Key West
* Åkte skidor i Italien med familjen och i Lindvallen med klassen (sjukaste skolresan någonsin..)
* Var med och skrev en stor del av ett manus till en muskal
* Var med i en musikal
* Började på gymnasiet
* Lärde känns trevliga personer såsom Elias, Linda, Linda, André, Emil, David, Linn och många fler
* Var med i Gothia Cup och kom sist av alla lagen som vanligt.
* Slutade på fotboll....

Har säkert gjort mycket mer men kommer inte på något nu.

I vilket fall så hoppas jag att år 2009 kommer bli det bästa året hittills, det känns som att det har goda förutsättningar för det också...

Kommentarer
Postat av: Eleonore

och jag har saknat min underbara mikka pikka!

2009-01-07 @ 18:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0