Glitter i skogen


hej!
För tillfället sitter jag vid min kusins dator i Ekenäs, Småland.
Är här på en liten mini semester men åker hem ikväll. Har mest slappat när jag varit här men också varit inne en tur i Kalmar. Fick en ny jättefin väska och ett liggunderlag som jag ska ha med till Emmaboda (mindre en en vecka kvar!)

Var även inne en runda på BikBok och hittade den här skönheten. Nu i efterhand ångrar jag så mycket att jag inte köpte den... Den var ju så perfekt och fin (bilden är jättedålig men den är korta där bak en fram och är snyggast oknäppt)

Det sugigaste är att det finns inget BikBok i lund utan man måste ta sig ut till Nova för det...suck.

Men vi får väl se, ska till stan och shoppa/planera med Tove och Fina imorgon var det tänkt och jag kanske kan övertala de att åka till Nova?

Ja ja, nu är det slut på det tristaste inlägget någonsin.
puss.




Kommentarer
Postat av: Linda F

åhh den är så jävla fin, jag har tänkt ha den svarta ^^

2009-07-23 @ 14:24:46
URL: http://lindafick.styleblogg.se
Postat av: Elias

Aee vafan mikka. Den är skitsnygg ju. Skäms på dig för att du inte köpte den. ^^

2009-07-24 @ 11:36:12
URL: http://eliasliedholm.com'
Postat av: Elias

Haha, den påminner lite om Charlotte Perellis klänning. Och så var capchan för min förra kommentar "charlotte prostate" hrmmm, freaky.

2009-07-24 @ 11:37:07
URL: http://eliasliedholm.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0