Volanger

Hejsan, jag tyckte att det var dags för ett litet inlägg nu.

Idag har jag sovit en massa (vem är förvånad?) varit hos Tove en runda och tittade på Spiderwick, cyklade hem, käkade tacos och sen så placerade jag mig framför teven med en massa tyg till kjolen jag syr. Filmen som visades var Batman & Robin ganska värdelös men perfekt att ha i bakgrunden när man gör något annat.
Igår så jag och syrran Batman Returns och Batman Forever också.
Forever var bra, mest pågrund av att Val Kilmer och Nicole Kidman var så snygga, Jim Carey var inte helt fel och filmen i sig var klart godkänd, tyckte däremot inte alls om Returns.

Nåväl nog om Batman. Det jag pysslade med kjolen idag avr att jag nålade ihop volangerna. Inte helt enkelt och det tar en jäkla tid! På drygt två timmar hann jag nåla ihop 2st tygremsor alá 2 meter till lagom storlek. Jag tror att den här kjolen kan bli riktigt fin ifall jag blir färdig med den någon gång..

Nu ska jag försöka att börja lite på en av de två återstående tygremsorna samtidigt som jag tittar/lyssnar på någon tonårssåpa av något slag... God Natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

wow! ser man på! snyggt! =)

2009-07-20 @ 22:51:18
URL: http://www.martasoderberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0