God, I'm so spoiled!

hej!

Idag var en vanlig torsdag, hade idrott då jag slet som en oxe på och blev så sjukt trött vilket inte var särskilt bra när vi sen hade jäkla dubbel lektion med matte. Seriöst 160 min matte när man är trött är inte att leka med!

Något som däremot var roligt var att både Emil och David var tillbaka nu så jag fick äntligen spela lite efterlängtat Achtung...och såklart vädret! Riktigt soligt och varmt idag och jag kunde äntligen ha mina vårskor!
Snacka om att jag var glad över det, och jag kunde inte låta bli att prata om det heller. Typ varannat ord som ploppade ur min mun handlade om skor...

Och påtal om skor så fick jag inte mindre än TVÅ par när jag var med syster och mamma på Nova. Helt glad över det eftersom jag oftast behöver köpa såna "onödiga" saker själv, så där sparade jag ca 750kr.

Fick lite lust att fota också så jag satte ihop ett snabbt litet montage med de ena sko paret, lade till lite andra nya saker för att bilden inte skulle bli så tom också.



skor - skopunkten
bok "Är det någon där" - Akademibokhandeln
parfym - båten på väg till tyskland?
rosett - H&M

Älskar dessa skorna, har velat ha ett par länge och nu hittade jag ett par i precis min storlek på rean. Ödet eller vad?
Dock är skosnörena rätt fula men de är ju inte alltför svåra att byta ut.

Sko-par numero dos



skor - Stadium

Ett par klassiska Converse. Så enkelt men ändå så snyggt och användbart. Måste dock se till att de blir lite smutsiga och slitna så snabbt som möjligt för det är ju då de är som charmigast!


Så nu är jag mycket glad glad glad och komem rnog ha svårigheter att sova.
Imorrn blir det nog ett par av de nya dojorna och förhoppningsvis min skinnjacka, om vädret håller i sig....

puss!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hehe ja det var pyttisaktig bild =)

kul! kram!

2009-03-20 @ 07:20:54
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: tove

sånna har jag.

vi får ses snart, puss

2009-03-22 @ 11:05:05
URL: http://tovlou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0