i ett oranget kök med en stor randig tröja och en bit kaka

hej, sitter i mitt kök nu där jag har suttit sen jag kom hem ungefär. Har pluggat en del till mitt prov i Mediekunskap imorgon men har även hunnit baka en kladdkaka och slänga ihop en spellista med min favorit film musik.
Nu ska jag nog ta en snabb bild på dagens outfit för en gångs skull och sen blir det en lång dusch.

Har en lustig lust för att göra något kreativt typ sy eller rita eller något, hmpf, får se om det också hinns med.

Nåväl, och så var även detta inlägget slut.


(om du har spotify så kan du lyssna på min spellista genom att trycka på bilden ovan, som är ifrån dne underbara lilla filmen "Les Choristes")

puss!

Kommentarer
Postat av: emilia

Åh gosskören, den är så fin!

2009-03-17 @ 21:14:44
URL: http://emiliz.blogg.se/
Postat av: Mia

Underbar film! Underbar musik! En av mina favoritfilmer <3 ^^

2009-03-21 @ 20:23:41
URL: http://happypetinacar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0