090909 | 13:03 | Dö dator dö!

Hejsan. Idag är det den 9 september 2009. Lite tufft är det ju. Synd att jag inte skrev ett inlägg klockan 09:09 bara, det hade varit ännu tuffare. Och jag hade faktiskt kunnat göra det eftersom jag hade sovmorgon tills klockan kvart i tio idag, härligt.
Skulle egentligen ha slutat klockan tio i två men nej nej, rektorn ville visst inte byta plats på två lektioner så nu sitter jag här och har världens största håla. Och slutar inte förän klockan tre eller något.

Försöker att titta på lite Greek men både skolans internet och min dator är extra motsträvliga idag, allt laggar totalt. Inte världens bästa dag idag alltså, även om datumet är rätt bra.

Ska nog skriva extra många inlägg idag eftersom det är så kul att skriva 090909... Ikväll är det mer träning. Hade spinning igår som var riktigt jäkla jobbig, mina ben dog lite.
Nyttigveckan går hyfsat efter två dagar. Har grymt sockersug men jag försöker äta lite frukt istället.

Hurra, Greek har laddats typ 10 %, score. Till och med min stationära dator där hemma är snabbare.
Men, nu blir det farmville och förhoppningsvis lite Greek innan vi börjar. tjo!


random bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0