Puderkjol

Hej, jag ska inte börja blogga flitigt igen men Tove ville se hur kjolen jag köpte idag såg ut.
För jag har köpt en ny kjol, har nog 5 stycken snarlika redan men struntsamma. Den kostade 50kr, ser ut som den Carrie har i Sex and the City och dessutom var den rosa, behöver fler färgklickar i garderoben.

Så här komer den. Volanging i skir schiffong och med något sidenliknande i midjan, väldigt tjusigt.





Från HM är den, trist att det började regna/snöa precis efter att jag köpt den så kan nog ta några veckor innan jag kan använda den.

har fixat en design till min systers blogg också, se den här: http://tufsa.blogg.se/

Nu blir det kvällsfika, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0