hej blogg

Satt och tittade igenom en massa ego "dagens mikka" bilder innan och kom på att jag inte fotat mig själv på flera månader. Kom sedan på att det nog beror på att jag inte bloggar längre. Tyckte det va lite synd så varför inte försöka lite igen. Nu när hösten kommer så har jag ju all tid i världen att posa framför min kamera och sätta ihop kollage, höhö. Men ja, ska ge mig på lite bloggning igen. Inte alltför intensivt men några inlägg i veckan iallafall.

Och justja, hejhej alla släktingar och familjemedlemmar (särskilt Pia som var så himla bakis när vi träffades idag, hihi) som tydligen läser min blogg! Hoppas jag inte skrivit alltför pinsamma saker här.

god natt.





Kommentarer
Postat av: anna.

Sv: åhh, tack så mycket vad glad jag blir! jag brukar faktiskt kolla in din blogg också, den är superfin den med. kram på dig

2010-08-08 @ 02:13:37
URL: http://metrobloggen.se/strawberries
Postat av: tove

några inlägg i veckan låter lovande!

love you.

2010-08-09 @ 11:22:04
URL: http://fashionshootbooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0