the first day of the rest of my life.

Idag var första dagen i skolan. Första dagen av mitt sista skolår.

Det var faktiskt riktigt roligt. Kanske mest för att det var så skönt att träffa alla vänner igen men också för att jag känner mig ganska peppad inför den här terminen, samlat mycket kraft och inspiration under sommaren.

Var på IKEA idag också, underbart. Testade soffor, käkade god billig mat och köpte en till dvd-hylla. Har ungefär 2500 stycken nu, eller bara sju kanske, men vem räknar? Köpte presenter till Ficki också (som fyller år idag, grattis!).

Här kommer lite bilder på vad jag haft på mig idag. Vet inte vad som hände med skärpan på vissa av dem...









samma tröja som jag visade innan, fast jag fastnade lite bättre på bild idag. Från HM.
knästrumpor från kappahl och tubtoppen jag har under är från indiska.

Nu ska jag försöka ta mig igenom några av de 688 inläggen jag har uppbunkrade på bloglovin'. god natt!

Kommentarer
Postat av: P E T R A

Heej! Mysig blogg! Undrar vad du fått tag i stolen som är i bakgrunden med leo mönster, hur cool som helst ju :)

2010-08-28 @ 12:16:56
URL: http://dinpetraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0