La princesse et la grenouille



Jag och systern va iväg och såg Disney's nya film, Prinsessan och Grodan.
Som jag väntat på den filmen alltså, hörde först talas om den för 3-4 år sen och längtat ända sen dess. Och nu har jag alltså sett den.

jag vet inte vad jag ska säga.

Den är en klassiker, helt klart än klassiker! Underbart att få samma känsla som av de gamla filmerna igen, underbart. Kanske inte en va de allra bästa klassikerna men verkligen värd att vänta på. Det var fint, roligt, lite sorgligt på nåt ställe och musiken var härligt soulig.

Nu är min biobiljett en kär del av min samling, har runt 18 stycken nu.
Nåväl, se Prinsessan och Grodan. Inte streamat eller nedladdat, absolut inte. Se den på bio eller vänta iallafall tills du kan hyra eller köpa den.



Kommentarer
Postat av: Jennifer och Linnéa / Sweetnothing

svar: åh, tro oss.. Vi älskar den mycket vi med.

Men pga. lite förändringar som kommer ske måste vi fota en ny.

kram

2010-02-18 @ 18:10:23
URL: http://sweetnothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0