En ny stil?

God Kväll.

Idag var jag på Nova med mamma,moster,syster och kusin. Hade gott om tid att gå runt och kolla i affärer och då hittade jag en massa fint. Har nämligen tänkt att jag ska ändra min klädstil lite grann, en blandning mellan http://metrobloggen.se/niotillfem och 1920/ 1950-tals stil ungefär. Alltså klänningar klänningar klänningar. Gärna söta skor, lite rosetter, fina smycken... Och jag måste säga att dagens fynd hjälpte mig en bra bit på vägen.
Köpte nämligen tre klänningar. Alla är glansiga och fina. Orkar inte ta riktiga bilder på mig klädd i de, så så länge får det duga med lite detaljbilder.

  
(klickbara)

Kommentarer
Postat av: Lii

WIIIE längtar tilljag får se dom IRL på dej ;)

2010-01-06 @ 01:34:00
Postat av: tove

bättre bilder tack fröken mika! (dom går inte ens att klicka på, sob)

2010-01-06 @ 18:01:20
URL: http://fashionshootbooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0