Helgens tv

I helgen går en massa filmer jag vill se så jag var tvungen att skriva upp en liten lista för att inte missa något. I luckorna så kan jag också smälla in lite random serier, någon av de dussintal filmer jag köpt på senaste tiden och lite plugg kanske.

I vilket fall, här är de filmer jag tänkt se de kommande dagarna:



Fredag:

1408 – SVT 1, 22:00

Lördag:


Seven – Kanal 5, 21.30

Söndag:


Catch me if you can – Kanal5, 21:00
eller
Music & Lyrics – TV3, 21:00

Oscarsgalan – Kanal 9, 22:55 -->

Måndag:


Miss Potter – SVT 1, 22:00


Köpte "The Greatest Game Ever Played" (Med Shia Labeouf såklart) och "Ciao Bella" i förrgår så ska nog se någon av de också.

Kommentarer
Postat av: L

You come and go. Loving would be easy if your colours were like my dreama :D

2010-03-05 @ 14:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0