kissekatt











Bilder jag tog på min gamla gamla katt häromdagen. Hon sov i min säng vilket hon aldrig brukar göra.
Är ensam hemma och tänkte smita ut en runda och fota lite kanske, om jag vågar och orkar. Har praktiserat hela veckan och är sjukt trött men nöjd, det går bra tycker jag.

Och ja, hade besöksrekord i måndags. 40 st. Helt sjukt, och mycket roligt. Och 15-20 besökare varje dag den här veckan fast jag inte uppdaterat något. Väldigt trevligt att folk vill titta in så tack så mycket, och tack för kommentarerna! Inte van vid att få mer än en (eller ens det) på ett inlägg så det är väldigt uppskattat.

Ha en bra helg!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Katten dör aldrig!

2011-03-24 @ 21:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0