Home Alone

Hej hopp, just nu så sitter jag hemma i pyjamasen med världens förkylning och en nedrans träningsvärk.
Jag och mamma testade på yoga på Byahuset igår nämligen och satan, det var jobbigt! Jag är ju stel som en pinne så det var verkligen bra träning för mig. Vi ska testa gratis en gång till denna terminen och förmodlingen bli typ medlemmar eller vad man är nästa år, kul kul

Andra saker jag gjorde igår var att jobba på min APU-plats, Erikshjälpen. Jag gjorde klart "skylt-mallen" och började skissa upp förslag till en design till papperpåsar (när jag ringde till de imorse och sa att jag inte skulle komma så berättade Marcela att dem kollat på mina skisser och tyckte att jag avr jätte duktig, jätte kul ju!)

Så nu ska jag äta lite frukost och sen ska jag jobba vidare lite här hemifrån med olika designer till påsar, med hjälp av min nya bästa vän, Illustrator!

Kanske visar vad jag gjort nån gång om det finns intresse, men nu, mat!

Kommentarer
Postat av: Lii

INTRESSE FINNS!

2008-12-03 @ 19:53:01
URL: http://liifick.blogg.se/
Postat av: tove!

Ja usch! Har träningsvärk här med som tusan, & så har jag precis tränat boxning, mina ben är som spagetti! Vad härligt att biljetterna är fixade, & om du tar med din lilla pappersbit (du vet den röda som ser ut som ett hjärta hehe) så får du en liten present av mig, puss! (vi behöver btw inte krångla med 90210, kan ju se det på internet, stupido me! lång komentar haha)

2008-12-04 @ 20:24:19
URL: http://tovelouise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0