Rörda av en ton. I en melodi. Sagan ger oss svar, varje väsen har skönhet inuti.

Hej hopp! Idag var syster och jag och shoppade lite i Lund, mycket trevligt må jag säga!

Jag köpte ett Disney Singstar spel och en film, Sweeney Todd.

Singstaret var ett grymt bra köp, även ifall det fattades en massa bra låtar jag ville ha så var det jätte roligt. Jag och systern kan ju redan låtarn utan och innan till så det var bara att släppa loss,  och för en gångs skull så tyckte jag inte att jag sög på att sjunga.... Slog t.o.m Malin några gånger och hon går ändå på kör och sånt....

Men men, måste sova nu så jag orkar nyårsafton. Blir nog inga fler innläg iår. Eller jo, ett sista blir det med lite nyårlöften och sådant...

God Natt!


Kommentarer
Postat av: tove!

Åh vad roligt!

Du får ha en alldeles underbar kväll min vän :)

Gott nytt! (L)

2008-12-31 @ 18:15:51
URL: http://tovlou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0