Take a look through my eyes

Godmorgon kära läsare. Ja för det är faktiskt morgon nu för mig, jag börjar vända om dygnet totalt.
Men det ska det bli ändring på! Jag ska försöka få lite mer gjort om dagarna nu istället för att bara halvsova igenom dagarna framför datorn eller teven...

Så idag hade jag tänkt, först och främst äta frukost, sen duscha och efter det hade jag tänkt sy en klänning hade jag tänkt. Nån gång under dagen så ska hela familjen hinna sätta sig ner och se The Dark knight också eftersom det inte blev gjort igår.

Kan tipsa om en grym låt så länge (som min rubrik fick namnet efter idag)

Look through my eyes heter den, och den är skriven av Phil Collins och är en del av soundtracket till Björnbröder.
Jag lyssnar på Disneymusik ja, och samlar på klassikerna och det är absolut inte något jag skäms över!

Så lyssna och njut, texten är underbar! http://www.youtube.com/watch?v=xvdzOT3DKl0

Kommentarer
Postat av: tove!

Vad roligt! Ja ledigheter kan vara lite krångliga :/ :) men vi kan hoppas på det bästa!



Kramkram

2008-12-28 @ 12:49:01
URL: http://tovlou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0