The Night has just begun

God kväll kära läsare soms tår ut med att höra mitt trista babbel dag in och dag ut.

Idag har varit en mycket bra dag. Började med att jag tog en duch 'innan skol och tvättade bort all förkylning och trötthet (men lyckades inte helt, eftersom många sa att jag såg trött ut i skolan, hmpf..) Fick även ett sms från Linda där hon påminde mig om vår julhandling efter skolan idag.

I skolan var det väl ganska okej tycker jag, såg mycket film och blev om igen antingen trackad eller berömd av matteläraren, vet inte riktigt hur jag ska ta det när han aldrig låter mig svara och säger typ "Nej du får låta de andra ta denna uppgiften..."

Efter skolan så gick jag, Linda, Linda, Elias och Emil en runda på stan. Mycket mycket mysigt med mat på subway, mycket skratt och en del knasiga bilder under uv-lampan utanför Grand Hotell. Dessutom så hämtade jag ut min och Toves biljett till "lusse-vakan" på SF. Det innebär typ att man kommer dit vid tolv på kvällen och spenderar natten där med att se på tre olika filmpremiärer (vet ej vilka) Det kommer att bli super mys ju!

För tillfället så sitter jag bara och njuter av att klockan bara är nio, och eftersom jag ahr sovmorgon till tjugo i elva imorgon så behöver jag inte gå och lägga mig på ett tag. Ska sy klart min tröja hade jag tänkt och lägga upp lite bilder på saker jag gjort i Illustrator eftersom Linda F ville det.

Men jag kan inte vara uppe för sent för imrogon så ska jag åka till Småland, det komemr bli hur mysigt som helst att träffa mina super trevliga kusiner igen (seriöst, de är de perfekta personerna!) och min mormor och morfar. Ska dessutom få äta massvis av mormors urgoda julmat, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0