There was a time when the fierce and beautiful land of Alagaësia was ruled by men astride mighty dragons

Hej hej, sitter och har Mediaproduktion A nu. Vi gör antingen en design till en skateboard eller julkort. Själv så har jag gjort skateboard saken. Jag har gjort en vektorbild av en drake så jag tänkte, varför inte? Jag är helt inne på drakar nu, eftersom jag läser den sista boken i "Arvtagaren"-serien. Den är grym! Har ca.200 sidor kvar men min syster har läst klart den och hon grät och sa att den var jätte spännande och att måste komam en fjärde bok, så jag längtar efter att få läsa vidare. Men men, back to work.




Kommentarer
Postat av: Elias

Sitter brevid dig men kan lika gärna kommentera här :D

Jag gillar den mycket starkt :P

2008-12-16 @ 10:51:48
URL: http://eliasliedholm.com
Postat av: tove!

Nej mikka det kan du inte har gjort :O:O:O

det vart det läskigaste jag någonsin upplevt tror jag, är så sjukt rädd för allt men mest sådana saker som moder natur gör. I like her, men ofta jordbävning :( kram

2008-12-16 @ 13:31:21
URL: http://tovlou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0