A short break

Jag tar en liten paus ifrån läxorna nu, eftersom jag varit så "duktig" och skrivit ihop en sammanfattning för statistiken vi samlat ihop till vårt filmarbete, och gjort en nedrans power point till det också! Så tycker jag faktiskt att jag förtjänar att koka mig en stor kopp te eller två och äta något gott kex och en av syster ysters nybakade bullar.

Idag kom skolfotona också, just på tal om ingenting, och jag vet inte riktigt om jag blev nöjd eller inte. Visst är det kul att jag för en gångs skull kan le ordentligt på fotot men jag tycker ändå att jag ser lite drogad ut eller något...



(ja jag gillar att sitta och posa på mitt skitiga golv inklämd i ena hörnet...)



Kram,

Kommentarer
Postat av: ellen

du blev jätte fin på fotot ju :)

2008-11-17 @ 22:23:23
URL: http://ellenhyldgaard.blogg.se/
Postat av: Elias

Profilbilderna blev ganska bra, men klassfotot vadfan, eller ska man kalla det för "kassfoto"

2008-11-17 @ 22:48:57
URL: http://eliasliedholm.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0