Allt som krävdes var att komma hem

Idag var en ganska så rolig dag. Jag, David och André åkte ut med värsta kamerutrustningen till LTH (Lunds Tekninska Högskola) och intervjuade lite folk där. Sedan åkte vi in till stan, snacka med någon maskinsdirektör på SF och gick in på Erikshjälpen där jag snackade med Eva om APU och (jagjag,jag!) intervjuade trevliga Marcela.

Sen var det tillbaks till skolan, ha nån trist engelskalektion och sen in till Lund igen. Jag hade tänkt gå lite i affärer men fick så jäkla ont i magen, trodde jag var hungrig vilket inte var så konstigt eftersom jag inte ätit på ca.8 timmar. Men det hjälpte inte att äta så jag gick till busshållplatsen där jag fick vänta i typ 45 minuter på bussen.
Så där lagom kul när man hade någon okänd men väldigt pratglad gubbe bredvid sig och en kille som gick på kille innan (min förra skola) som jag inte trodde skulle känna igen mig men se, det gjorde han visst...

Men när jag väl var hemma, efter att ha cyklat i mot vind med ashögväxel. Så kröp jag direkt ner i sängen, och vips så var magontet borta! Allt som krävdes var att komma hem antar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0