Dagens Mikka

Hej hopp.
Först så blir det lite mer klagande. Detta skulle ju bli den bra dagen! Efter skitdagen igår så trodde jag att idag skulle bli en lyckad dag, och visst den var inte alls lika kass som den igår men långt ifrån bra.

T.ex.
 - varför ska Andreas ge oss idiot svåra och tråkiga uppgifter som att skriva en uppsats där man promotar den "dramatiska strukturen". Jag håller inte ens med den dramatiska strukturen, väldigt lätt att argumentera för något man inte håller med om... Så min uppsats blev om något jag kunde, disneyfilmer, Narnia i detta fallet.

- varför ska det vara iskallt, mörkt och grymt blåsigt när man kommer hem.
- och varför fungerar aldrig min cykel när jag ska cykla hem?

Och nu till vad detta inlägg egentligen skulle innehålla. Dagens Mikka.


(Ouf riktigt miffad bild. Man riktigt ser att jag försöker se glad ut när jag inte är det, kolla bara på hållningen..Att kvaliten är åt helskotta börjar ni ju säkert vänja er vid, vid detta laget så det ska jag inte ens kommentera)

Randig kjol - Mammas gamla som jag sytt upp
Tröja med tryck - Lindex?
Strumpbyxor - Gina Tricot
Knästrumpor - Indiska

Och ja i bakgrunden ser ni våra dvd-hyllor där jag sorterat in alla våra filmer, i bokstavsordning. Men är man ambitiöst filmgeek så är man...

Kram,

Kommentarer
Postat av: Elias

Den är ju estetisk ^^

2008-11-06 @ 18:07:31
URL: http://eliasliedholm.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0