Dagens Mikka

Okej sura bilder men min dag har varit skit. Men jag behöver inte prata om det mer för jag har redan öst ut det över Lias som så vänligt väntade på mig efter skolan för jag hittade inte mina nycklar (en av de många dåliga ting som inträffat)

Här kommer Dagens Outfit:


(Jag ja vet att jag ser jätte blek ut men det är det låga slutaren och blixt och iso och allt som mixtrar med det)

Grå Tunika - Gina Tricot
Rutig Hängslekjol - Ellos
Svarta Leggins - Åhlens


Nu ska jag se Vänner och baka. Kanske göra lite läxa också.

Kram,

Kommentarer
Postat av: tove!

Jag tycker att det ligger lite gossip girl style över den kjolen, fin!

Du får hjälpa mig med inställningar på min kamera någon dag, den vägrar ta bra bilder inomhus :O spec på kvällen när det bara är ljus från lampor.

PUSS

2008-11-04 @ 18:27:29
URL: http://tovelouise.devote.se
Postat av: Elias

Skriva upp vitbalansen :D

2008-11-06 @ 18:06:08
URL: http://eliasliedholm.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0