De där dåliga dagarna..

Okej, denna dagen har inte varit helt katastrofal. Eller jo lite, när jag tog sönder Andrés hörlurar så var jag rätt sugen på att bara frätas upp till en hög av sörja och smälta genom marken men annars så har det varit ganska bra.
Särskilt bra var fikan med Tove, vi drag kaffé, myste och pratade och jag fick världens sötaste present! Ett litet hjärta som kan bytas in mot en filmkväll hos henne och en Ben 'n' Jerry glass, mums!

Nu ska jag snart gå och lägga mig mig, men imorrn ska jag upp lite tidigare så att jag hinner sy in kavajen jag tänkt ha imorgon kväll när jag ska på gåsamiddag.

Och ja, jag var tvungen, för jag ville ju trots allt straffa mig själv lite för att jag så dåligt samvete...




Kram,

Kommentarer
Postat av: tove!

Sötast i stan! hjärta*

2008-11-06 @ 22:44:47
URL: http://tovelouise.devote.se
Postat av: stina

häftig bild!, jag vill också kunna!

2008-11-09 @ 16:08:26
URL: http://stinaalmgrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0