Film, film, film!

Åh jag är super sugen på film nu. Igår hos Tove så såg vi Indiana Jones och kristallskallens rike (like dålig som tidigare) och Transformers (som faktiskt var mycket bättre än jag trodde att den skulle va) Det var lite kul faktiskt för vi hade precis sett klart på Indiana och kollade lite på tv och inåg snabbt att "shit, det är ju han som var med i Indiana Jones filmen!" Shia Labeouf då.... Oj rörigt rörigt men jag är trött så...




Nu ska jag nog se på antingen en av de gamla Indiana Jones filmerna jag fick låna av Tove eller nån av mina egna, nån film ska jag se iallafall..

Ha en trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: david

ja laddade ner indiana jones filmen för ett tag sen men den fungerade inte.. så ja sket i att kolla på den men då är den kanske inte värd att se?:/

2008-11-10 @ 09:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0