God Natten

Nu ska jag alldeles snart krypa ner i sängen och sova, men hinner blogga lite innan.
Har jobbat hela kvällen typ med vektorbild, vet ej om det kommer bli så bra men jag kan säga att skuggorna och veckan jag gjorde på ena armen är ganska grymma....

Tidigare kollade jag och min syster på klassfotot, och hon tyckte att jag hade väldigt många snygga killar i klassen.
Hon hade särskilt tre stycken som hon kallade sötnos 1, 2 och 3, kan ni gissa vilka det var?



Men nu måste här sovas, försöker att slänga in åtminstone ett inlägg imorrn men sen till helgen ska jag till Blekinge. Där kommer det förhoppningsvis bli mycket fotograferande men tyvärr inget bloggande.

God Natten,

Kommentarer
Postat av: tove!

svar; ja jag gjorde ju det :)/:/

eleonore tyckte det, så blir vi två små busar som inte dricker :):)

tack så mycket sötnos! kram

2008-11-21 @ 08:48:31
URL: http://tovelouise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0