Hard work work

Hej hopp, idag är jag på mycket gladare än igår kväll.
För tillfället så har jag mediekunskap och blir intervjuad av Emilia till deras arbete.
Tidigare så hade vi en "test-föresläsning" av en kille som söker till tjänsten som medialärare, och rektorn informerade oss om att vi har något att säga till om angående anställningen och att alla sökande ska föreläsa för oss. Mycket bra tycker jag, även om skolan kan vara rörig så är det ordning och reda med rektorn!

På den lektionen så jobbade vi iallafall med någon slags skivomslag med ett kollage med djur och tält oh palmer och grejer. Ganska fult men jag gjorde mitt bästa iallafall.

 (klicka för större)

Nu ska jag göra det jag borde göra, skriva om filmföretag vilket faktiskt är ganska roligt.

Kram,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0