I need some sleep

Jag kan absolut inte sova. Jag ligger bara och skruvar på mig, tänker. Jag kan inte säga att jag är missnöjd med mitt liv, för det är jag inte, men det känns ändå som något saknas...
Jag har funderat lite och kommit fram till lite olika sorters liv som jag skulle vilja leva.

- I en fantasyvärld. Med alver, drakar och äventyr. Jag kan aldrig sluta att drömma mig bort i filmer som Narnia, Stardust, Eragon, LOTR och Harry Potter...

- I en sån där typisk tv-serie värld som OC, Vänner eller Dawson's Creek. Där man är en del av ett sånt där härligt kompisgäng och det är det som betyder mest,

Jag vet att såna liv bara är påhittade, overkliga rent ut sagt. Men jag kan inte låta bli att hoppas.
Jag måste hoppas och drömma för i verkliga livet så händer inte så mycket. Jag går i skolan, sitter vid datorn och sover ungefär. Någon gång ibland så är jag med Elly eller Tove och ibland blir det lite fotografering och shopping.
Det känns bara tomt på något sätt. Tidigare, i högstadiet så var det alltid något på gång.
Men nu, det har inte blivit riktigt som jag tänkt mig helt enkelt.

Jag var tvungen att skriva ett sånt här inlägg. Eller skriva av mig som andra säger. Bara slänga ut mig alla mina tankar och hoppas att det känns bättre. Men nu ska jag försöka att tänka glada tankar och sova, båda kommer nog bli utmaningar...

God Natt igen,


Kommentarer
Postat av: Lii

ohh vet EXAKT how you feel ;)

2008-11-03 @ 21:27:04
URL: http://liistyle.styleblogg.se
Postat av: Eleonore

oj vad du lät som om att du var helt missnöjd över att träffa mig .. som "elly får väl duga"..

2008-11-04 @ 19:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0