Roliga saker

Glömde skriva att Linda 1 (Lina 1 är Saaek och Linda 2 eller va det 8? är Fick) sa några ganska så roliga saker idag.
Dels så berättade hon om en dröm där hennes katt dränkte en hamster och en groda.

Och på engelskan sa hon en så väldans rolig grej till André (enligt mig då)
"Du kallade mig slampa en gång och då var jag sur på dig i en vecka. Men jag tror inte att du märkte något"

Jag vet inte varför men det var bara så kul när hon sa det, eller så var det bara jag som var trött.
Precis som jag är nu, så nu blir det hopp i säng, men kan ta det lite lugnt ändå för jag börjar inte föränn klockan 10 imorron....

Kommentarer
Postat av: Lii

själv tycker jag att jag är en LINDA 1 MWAHAHAHAHAHA :D

Men....2 är mer än 1...hmmm

2008-11-13 @ 22:50:20
Postat av: Elias

De va ju inte kul :o Linda var ju helt deppad när han hade sagt det, och andre tänkte inte alls på det :/



Och så heter dom Sakki och Fikki :D

2008-11-17 @ 22:53:34
URL: http://eliasliedholm.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0