Dagen i ord

Hade tänkt ha dagen i bilder idag men kamerabatteriet var helt slutkört så det får vi väl ta en annan dag antar jag...

Har ju redan berättat om skoldagen tidigare, och det finns inte så mycket mer att säga om idag.
Jag var faktiskt på biblioteket och lånade några blandade tonårs/tjej-böcker. Har redan läst ut en av de, jag vet jag är en tönt! (And I like it..)

Nu ska jag göra matteläxan och sen blir det Heroes. Blev lite arg när jag kom hem idag för det fanns nästan ingen kladdkaka kvar (morr...) så mamma köpte lite goda chokladbiskvier och vindruvor som tröst.

Det var väl allt jag hade att säg, ehm. Detta inlägget sög jag vet men iallafall.
Och jo! Blev ingen dagens Mikka idag för jag var så snabb ur mina vanliga kläde roch in u myskläder att jag glömde fota. Men imorgon kanske? Fr jag vet ju hur mycket ni älskar mina übervackra egopics och poser.

Lev väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0