Disneyköp

Har hittat en massa prylar från disney som jag vill köpa (förutom klassikerna då)

För den 12 November kommer "Prins Caspian" på dvd, ett måste i dvdhyllan.

(men vad är detta för omslag? Passar inte alls till filmen på något sätt, alldeles för ljust...)



Det kommer även ett Disney Singstar, oh ja! Äntligen ett Singstar som jag kan äga på, kan ju nästan alla låter utantill typ..




Detta kommer tillsamans kosta ca. 500 kronor men det är det banne mig värt!

Nu ska jag äta lite frukost och förbereda mig mentalt inför den stundande kvällen. Ska vara barnvakt nämligen..

Kommentarer
Postat av: Eleonore

:O disney singstar! det kan vi äga på !! äntligen! :D

2008-10-11 @ 12:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0