Idol

Har precis kollat på Idol.
 
Mina favoriter ikväll var:
Alice (These Words) - jättesöt och låten passade henne perfekt
Anna (Release me)- Ohh...rysningar på hög nivå!
Kevin (Natalie)- Säker på att detta var en livelåt? Lät ju bättre än originalet för tusan
Sepideh (I kissed a girl) - härligt med en tjej med lite kaxig attityd och också skönt att höra en ny version av en bra men uttjatad låt.

Allra sämst var iallafall:
Yasmina (Don't stop the music)-
alldeles för enformig
Lars (You're beautiful)- alldeles för överskattad enligt mig

Vilka tycker ni var bäst/sämst?


Kommentarer
Postat av: Molly

Kevin var bra han ! :D riktigt gullig är han osså när han sjunger, Lars var bra tyckte jag , han sjunger med så mkt känsla :)

2008-10-11 @ 15:19:07
Postat av: Tove

Usch usch usch på anna! Jag klarar inte av henes röst, visst gjorde hon låten bra, men nej inte min smak! Däremot var Kevin & Alice nog dom bästa. Men lilla Johan gjorde viva la vida helt okej, trodde han skulle förstöra den helt :) Kram tove!

2008-10-12 @ 15:39:36
URL: http://tovelouise.devote.se
Postat av: Tove

Usch usch usch på anna! Jag klarar inte av henes röst, visst gjorde hon låten bra, men nej inte min smak! Däremot var Kevin & Alice nog dom bästa. Men lilla Johan gjorde viva la vida helt okej, trodde han skulle förstöra den helt :) Kram tove!

2008-10-12 @ 15:41:20
URL: http://tovelouise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0