Inte mycket rätt

Jag har precis vaknat och jag har världens träningsvärk alltså! När jag skulle resa mig upp så kände jag riktigt hur det värkte i magmusklerna! Måste ha tagit i mer än jag trodde igår, men det är skönt på något sätt. Det känns att jag verkligen har kämpat, även om värken nu efteråt inte är att leka med...

Skulle egentligen ha lagt in en bild på dagens outfit men nej nej! Någon idiot i min familj har dragit ut sladden till batteriladdaren nån gång under nattens gåns och satt in en annan. Jävla skit, men kanske när jag kommer hem?

Nu ska jag iallafall försöka äta lite frukost, alltid en utmaning, och sen kila iväg till bussen, som går vi 9.49, mmm skönt.

Ha en jättebra fredag allesammans!



Uppdatering klockan 11.04:

Det var visst lite mer än bara träningsvärk. Har jätte ont i magen och känner mig allmänt yr och mojsig. Hemma från skolan alltså.
Linda ringde precis och bad mig skicka vårt tragediarbete, de ska visa upp dem idag. Ganska synd att jag misar för jag hade gärna sett resten av klassens arbeten också...

Men men ska försöka stoppa i mig någonting nu och sen är det back to bed!

Ha en fortsatt bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0