Mikkas Lördag

Hej hej hej hej hej.
Jag uttråkad? Neeej det menar du inte.
Det är inte för att jag haft en dålig dag direkt. Den kunde väl ha varit bättra på många sätt och vis men jag kunde ändå slappna av och njuta en del idag. har bland annat kollat på Scrubs och gjort alla Photoshop-uppgifter vi fick av rektorn.

Funderar på om jag ska göra lite tills skolarbete idag eller bara låta det va tills imorgon, nej jag har inget bättre för mig en lördagskväll än att planera läxläsning!

Jag vet att min blogg varit trist på senaste tiden men jag lovar att bättra mig! Känner på mig att efter Florida (om fyra dagar! nej, klockan har passerat tolv vilket innebär att det bara är tre dagar och några timmar tills jag åker!) så kommer jag dels ha en massa fina bilder att visa (förhoppningsvis) och kommer ha fått en liten glädjekick av solen och värmen!

Men nu ska jag återgå till att att klunka cider och mumsa Sport, ha en trevlig natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0