Bokeh

Hejsan hejsan.
Idag har varit en ganska bra dag, förutom att mina knän strejkade på idrotten... men det vägdes upp av att jag fick en extern hårddisk av mor lilla! Den är mindre än en plånbok, ungefär lika stor som fickan man har busskortet i när man fäller upp den. Och även om den är liten så får det plats hela 500 gig i den plus att jag har döpt den till Maximillian, den lille raringen.
Dessutom så har jag fotat lite idag. Jag har provat att fota såkallad "shaped Bokeh". I början gick det helt åt skogen men tillslut fick jag iallafall några bilder jag är nöjd med. För att lära dig hur man gör kolla in den här guiden.


Nu känner jag för att baka något, hmm, ska det bli kladdkaka som vanligt eller kanske snoddas som jag var sugen på tidigare idag?
puss!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Riktigt snygga bilder =)

Och grattis till hårddisken, alltid bra och med tanke på att den var liten gör ju den väldigt portabel =)

2009-04-24 @ 11:49:12
URL: http://alltomingenting.se
Postat av: Olivia

Hur tusan lyckades du med din header? Sjukt najs! :)

2009-04-25 @ 21:52:36
URL: http://oliviaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0