Tisdag?

Bästa rubriken nånsin?
Har avnjutit en skön sovmorgon till klockan 10.00 idag och när jag väl varit i skolan så har det inte varit alltför ansträngande. Ska ha matte nästa lektion och sen ska jag träffa Tove Totten i stan och diskutera Emmaboda. Kanske käka någon glass också.
Är ganska trött nu, även ifall jag haft sovmorgon. Kommer nog inte göra så mycket nyttigt idag, skulle kunan skriva att jag skall jobba med skolprojekt med det komer ändå aldrig hända så... Om jag orkar så ska jag nog sy och kanske boka en klipptid.
Okej, detta var seriöst det tristaste inlägget någonsin så det får kryddas med lite bilder jag tog när jag var hos min farmor och farfar för nån vecka sen.


puss!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

nu har jag svarat på din fråga/frågor du ställde i frågestunden.

http://pyttis.blogg.se/2009/april/qa-part-ii.html



kram!

2009-04-21 @ 17:00:58
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Eleonore

skulle ni träffas och diskutera det utan mig? :(

2009-04-21 @ 20:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0