091206 | 22:08 | Santa, pretty pretty please.

hej.

Länge sen sist. Men har inte riktigt orkat skriva, mycket i skolan och noll inspiration på fotosidan.
Nåväl, här kommer mina 2 (!) extremt överarbetade önskelistor. Tänkte röra vid nära och käras estetiska sida med lite överambitiös layout så kanske de blir mer sugna på att ge mig det som står på listan...

Det är en lista för vanligt grejs och ett helt A4 som dedikerats till filmer.





Så, söta snälla rara tomten, ge mig dess ting så lovar jag att vara nöjd. Fram tills nyår iallafall.

Nu ska här sovas, god natt!



Update:
Föresten, detta är mitt 400:de inlägg. Hurra för massvis med timmar "slösade" på mina kära 11 läsare!

Kommentarer
Postat av: Elias

Yeah, lyckades pricka in en av de sakerna som du inte visste att du önskar dig! :D

2009-12-06 @ 22:34:31
URL: http://eliasliedholm.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0