Au revoir mes petits!



Au revoir, je été allez en l'Autriche a six heure. Je viens manquer mes copains mais ce été venir bon!

Okej, jag suger officiellt på franska, längtar verkligen till tvåan då jag kan börja läsa det igen....
Iallafall, det jag försökte skriva var att nu åker jag. Eller inte riktigt nu men om ungefär 4 ½ timme så åker jag och familjen till Österrike. Det ska bli jätte roligt men jag kan inte låta bli att sakna lite att ha ett lov här hemma då man kan vara med kompisar, shoppa, se film och sånt... Men det ska ju ändå bli riktigt roligt att åka skidor igen!

Ni får ha ett riktigt bra sportlov och försöka att inte sakna mig alltför mycket...

puss!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Fina foton du tagit:)

2009-02-14 @ 21:57:13
URL: http://www.metrobloggen.se/fitnessmadde

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0