Efter regn kommer solsken

hej, idag var en mycket mycket bättre dag än igår. Jag kände mig för en gångs skull väldigt glad pigg och nästan rolig (eller jag tyckte att jag själv var rätt rolig i vilket fall...)

Dagen innebar mest att hela klassen hoppade hopprep, vi slöade på vår typ tre timmar långa håla, spelade Achtung die Kurve och sen stack jag och köpte tyg med mor lilla. och just ja, fick 71/82 på idrotts teori-provet, MVG alltså. Så sjukt glad för nu är jag ett steg närmare att få MVG på hela Idrott&Hälsa kursen...

Vet inte varför, jag hart såna sjuka humörssvängningar nu förtiden. Igår var jag jätte sur och nere och ville bara dö och idag är jag helt lyckig. Typisk Tjej alltså.


En otroligt tjusig bild på en glad Mikka som visar upp sina masterskills på skomakar-tumme och i bakgrunden så får ni även en skymt av min oh så snygga tapet (inte, va tusan tänkte jag på?) Hade faktiskt tänkt ha en liten rundtur över mitt hem någon gång, kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0