Några små nyårslöften sådär..

Ska försöka att förändra lite saker nu 2009, både i vardagslivet och här på bloggen.

Med bloggen så hade jag dels tänkt ändra designen lite, och börja göra färre men bättre. Alltså lite färre inlägg med dessa kommer ha bilder och vara lite mer genomtänkta.

Annars så ska jag, äta nyttigt, fota mer, bli bättre på att städa, köpa mer film...kanske hitta ett extra jobb?

Nåväl, den som lever får se ifall dessa löften uppfylls. Just idah så ska jag bara lyssna på Hans Zimmers grymma musik, kanske sy lite och kanske äntligen få se The Dark Knight.

Ha en bra nyårsdag!

Kommentarer
Postat av: tove!

Det blev pizza för mig med, ingen spenat hemma :(

Jajaja! du kan börja med att tala om hur man skaffar bakgrund och header? (A) kram

2009-01-01 @ 23:24:53
URL: http://tovlou.blogg.se/
Postat av: tove!

Det blev pizza för mig med, ingen spenat hemma :(

Jajaja! du kan börja med att tala om hur man skaffar bakgrund och header? (A) kram

2009-01-01 @ 23:25:07
URL: http://tovlou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0