Förmiddag!

Idag har jag gott upp tidigare än jag gjort på hela sommarlovet nästan. Klokckan ringde vid 9.30 och även om jag mornade mig i en timme så kan jag ändå stolt säga att jag gick upp. Så idag kommer jag faktiskt uppleva förmiddagen för en gångs skull, wow.

Ska nog dra på mig bikinin och sticka ut i solen en stund hade jag tänkt. I eftermiddag har jag ingen aning om vad som händer, kanske vara med några kompisar och annars så ska jag nog påbörja ett nytt sy-projekt.

En av de största anledningarna till att jag faktiskt gick upp idag var de gigantiska myggbeten jag fått på benen. Det är tre stycken totalt och de är ca 2 cm i diametern! Isch, ska spreja på ett anti-myggbets medel som vi brukar använda på hästarna. Det är hur starkt som helst och gör nästana tt benet domnar av men det är rätt skönt ändå,

Nåväl, ha en bra och solig dag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0